Bu gece 36 olucaz bizde inşallah 🙏 ama ciddi anlamda beneğin durduğu tarafta ayağımın üstüne basamicak bir acı gerilme hissediyorum ara ara geliyor bir kaç saat topallıyorum ağrılarım çok oluyor uyuduğum her saniye sanki uyku değilde çalışmış gibi hissediyorum bu normal mi yaşayan var mı aranızda kızlar gerçekten çok yoruldum artık doğurayım diye dua ediyorum o derece