Kızlar selam ben 13.haftalık tüp bebek ile hamileyim Novafertil de Necati hocaya gidiyorum ama klinik olduğu için detaylı ultrason olsun bazı testler olsun normale göre daha fazla sanırım doktor degıstırme planım da var bana da öneriniz var mı detaylı konuşabileceğim acil durumda haliyle tüp bebek bir sorun olduğunda iletişimde olacağım bir doktor olmalı fikriniz varsa açığım banada bilgi olur🌸