S-nur1 ben sağlık ocağına gideceğimi kayıt açtıracağımı hiç bilmiyordum ebe arayıp çağırdı bugün gidince de numaradan ulaşabilirsin dedi tüp bebek falan olduğunu da söyledim. Şu an ki doktorumdan bugün itibariyle memnun kaldım. Medova hastanesi Aysel Kamer ismi doktorumuzun. 12+1 haftalık şu an tüp bebek uzmanlık alanı değil ama bilgisi var ben şu an promester iğne be progestan fitil kullanıyorum ayın 10’unda Ali Sami hoca ikisini de kesebilirsin demişti ama Aysel hoca iğneyi kes fitili de günde ikiye düşürerek devam et dedi. Tavsiye ederim Aysel hocayı. Sağlık ocağına da uğrayıp ebenizle görüşün bizim ebemiz eğitim de veriyormuş bir de emzirme danışmanıymış belki sizinki de iletişim konusunda yardımcı olur. ☺️