Serap09 al bendende o kadar yolda yürümek en hafif iş bile çok zor geliyor her şeye eringeçlik yapıyorum. Bebiş beni mahvediyor uyku nedir unuttum hamileyken yatmaktan şikayet ederdim yeterki sağ doğsunda uykusuzluğa razıyım dedim ve şimdi uyumuyoruz😅 sürekli kucak temas istiyor gün içi evi yüz kez dolaşıyoruz yapışık ikiz gibiyiz 😅 benim bebişin göbeğinde fıtık var sanırım 3 aya kadar ameliyat ve sünnetini olacak doktorumuzu bekliyoruz belki kendliğindne kapanır diye