aysunkivrak34 yok sadece tahminde bulundu doktorum olabilecek ihtimallere baktık çok şükür rahimde bi anomalilik yoktu , önceki gebeliğimde doktorum başkaydı devlete gidiyordum ilgilenmedi doğum başladığında başka şehirdeydim farklı hastenede oldu doğum ,gittiğimde doğum başladığı için bi sebep söylemediler enfeksiyon çıktı miyomum vardı , şimdi özelde bir doktor bulduk onunla devam ediyorum planlamasını da doktorumla birlikte yaptık süreci anlattım tüm ihtimalleri değerlendirerek önlem amaçlı serklaj atıldı çok şükür bi sıkıntı yok şimdilik ,tabi her şey Allahtan önce bunu kabul ederk yola çıktık elimizden geleni yapıp gerisini rabbime bırakıyoruz, bu arada 6 ay diyen doktorlar varmış ama çevrem bana hep bekleme dedi işte düşüğün bi ayağı içerde diye bi laf var bizim buralarda yani hemen kalırsın hamile dediler bekleyenlerin hamile kalması zor oluyor falan dediler ,büyüklerimizin de tecrübeleri oluyor ben onları da dinledim kendi doktorumda beklemene gerek yok deyince çok şükür