Kızlar ben 23.cu haftadayim da bu ciğer geliştirici iğne ne zaman vuruluyordu dün muayeneye gittim sormayı da unuttum acmiyor doğumhane de bilgi alayım diğer 2 gebeliklerimde de serklajliydim vuruldum ama unuttum haftasını bide bu iğneyi biz mi alıyoruz reçete vs karşılıyor mu yoksa hastane de onlar mı vuruyorlar gittiğimiz de