Aylakadin off sizi çok iyi anlıyorum 5-9 arası düzenli verildi bana son saatler damardan etkisini arttırdılar aşırı kötüydü sonra ara verdiler gece 3 gibi tekrar başlandı 4 saat aralıksız tekrar aldım gece aldığım çok kötüydü sürekli ağlıyordum ben bayılcam yeter kapatın diye yalvarıyordum valla içimden de hep dua ettim normal doğurmayayım sezaryen olayım diye çünkü suni sancı bu kadar acılıysa normal doğuramam o acıya katlanamam diye düşünmüştüm velhasıl 7 gibi aşırı bir kanamam oldu sonra baktılar plesanta ayrılmış apar topar 10 dk içerisinde ameliyata alındım iyi ki sezaryen olmuşum diyorum şimdi çünkü eminim suniye devam edeceklerdi öyle saçma bi sistem