cerenseren Pinar0711 40+3 bıgun bizimde ama sezaryen diyo ctesine kadar gelmez ise sanah fitil vericekmiş nst de samcım görülmüş yarını bekliyoruz inşallah sezaryene gerek kalmaz 🥹🙏🏻 Maşallah bu arada Rabbim mürvetini göstermeyide nasip etsin inşallah 🤲🧿
cerenseren Mrvsmt2502 Mrvsmt2502 sağlıkla sıhhatle kucağınıza Almayı nasip etsin Rabbim 🥰🙏🏻 Darısı başıma inşallah 🙏🏻🥹🌸
Mrvsmt2502 cerenseren doğum yaptım benimki gibi kısacacık olur inşallah 13te yatış verildi 13.28 de doğdu 🥲
cerenseren a-z09 her bünyede farklı sanırım acı eşiği çok düşük biriyim 🥹 İnşallah sizin gibi kucağıma almak acıları unutmak nasip olur 🙏🏻🥹
a-z09 cerenseren İnşallah öyle olur inşallah siz fazla acı çekmezsiniz ama emin olun ki her ne kadar acı çekerseniz çekin bebeğiniz kucağınıza verdikleri zaman bütün dünyalar sizin oluyor iyi ki bu acıyı çekmişim diyorsunuz bütün o acıyı unutuyorsunuz
tgbavural cerenseren benimde sancı açılma yoktu 41.haftada olduğum için artık suni sancı fitil ile başlandı damar yolu ile devam edildi 14 saatin sonunda acil sezaryene alındım çok zorluydu benim için bir daha çekmek istemem o sancıyı
cerenseren tgbavural Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah🥹 benim içimde zor olucak sanırım rabbim hayırlısı ne ise onu versin 🙏🏻🌸
Rabia-T cerenseren 38+3 te suyum geldi. Hastaneye gittiğimde sadece 1 cm açıklık vardı. 10 saat suni sancı sonrası normal doğumum oldu. Sonlara doğru zaten suniyi kestiler kendi sancım başlamıştı.
Ayslyns Bende cuma günü yatısım olacak 40+3 olduk bu gün hiç sancı yok 2. Doğumum olacak ilk doğumda kendi sancımla doğum yaptm çok zordu ama bunda yüksek ihtimal suni sancı verilecek süreç nasıl olacak hiç bilmiyorum ama çok korkuyorum 🥲
cerenseren Ayslyns Ayslyns bizde 40+3 bugun yarın sanırım fitil vs yapılcsk olmazsa sezaryen dedi ctesine İnşallah bir avazda sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olur 🥹🤲🧿🌸
keyfimin-kahyasi-misin Ayslyns Süreç çok kısalıyor Ve uzun süre sancı cekmedigin için doğumu yonetebiliyosun 23 gün önce suni sancıyla digum yaptım iki buçuk saat sürdü sadece. Kendi sancımla 28 saat sürmüştü yorgunluktan bayilacaktim ama bunda uyudum dinlendim doğumda kendim ikindim ittim bebeğimi
tgbavural cerenseren allah kolaylık versin inşallah herkesin farklı oluyor umarım sizinki de kolay olur 🙏🏻
keyfimin-kahyasi-misin cerenseren Hiç acilmam yoktu Sancım vardı aslında ilk damardan verdiler Olan sancım kaçtı ertesi gün Şurup gibi verdiler iki buçuk saat içinde doğum yaptım ama Ssncinani Çok kötüydü . Tabi süreç kısa ve dinlenmistim dogumumu kolay yonettim
Ayslyns keyfimin-kahyasi-misin aynen bende öyle 34 saat kendi sancımı çektim ve sizin gibi artk bayılma şeyine geldim inşallah suni sancıyla daha rahat doğum yaparm
m_mervee keyfimin-kahyasi-misin aynen bende aynısını yaşadım ilk doğumda kendi sancımla 25 saat sürmüştü aşırı bitkin yorgundum ıkınmayı nefes almayı beceremedim hiç..8gün önce suniyle başlatıldı doğum son 1.5 saat hariç sancıyı hissetmedim nerdeyse hatta son saatte çektiğim sancı da ıkınmayı da nefes almayı da çok güzel yönettim çok güzel geçti şükür