keyfimin-kahyasi-misin gece 2 de nişan geldi sonra regl ağrısı gibi ağrılar başladı ama ben daha doğmaz diye yattım uyudum ağrıdan 5 te uyudum 7 de uyandım sonra yürümeye başladım evin içinde eşimin hâlâ haberi yok uyandı 8 de ben doğuruyprum dedim duş aldım hazırlandım 10 da muayene oldum 2 cm açıklık vardı doktor yürü 2 saat sonra gel dedi yürüyorum ama 3 dk ya bir sancı geliyor yürütmüyor girdim 13 e doğru 7 cm dedi ben şok yürümek çok etki ediyor gerçekten. Yukarı aldılar bana ıkınma diyorlar daha doğum olmaz kafasıyla üst çıkarttım hadi hadi dedi ebe bi baktı 10 cm doğuruyorsun kız hadi bi takım olacağız beni iyi dinle falan dedi dinliyorum ama güçüm kalmadı ağrım çok bir ara kontrolü kaybettim ah ah diye bağırdım yine sakinleştirdi ıkınma isteğin gelince ıkın dedi 3 kere ıkındm ama gözlerim karardı artık sonra karnıma birqz bastırsan dedim bastırdı sağolsun son ıkınmamda çıktı kafası iriymiş çok az kesi olmuş çok az da önde yırtık oldu ama şuan iyiyim şükür 🥰 biraz şekerimiz düşmüş emdi mamasını yiyor şuan dua et bize ablası ❤️