10gamze Derya_y niçin devam ettiniz gitmeye davranış önemlidir birde kadın doğum uzmanı olacak özelmi devletmi
10gamze Derya_y Benim doktorum erkek özel hastanede doğum yapıcam sezeryan doğum 75bin yapıyor canım der bana 🤣😂 muamelesi ona göre zaten iyi bir doktor senin on numara olsa ne olacak asla paramla rezil olmam birdaha gitmezdim
__Kubracik01__ Derya_y ağzına sicar ve birdaha gitmemek üzere çıkardım, isterse babamın oğlu olsun sen dünyaya bir can getiriyorsun o çocuk bu stresi hak etmiyor👍
mavideniz9696 Derya_y asla asla asla peşini bırakmazdım o doktorun kesinlikle şikayet ederdim dava bile açabilirdim yani psikolojik şiddet resmen bi kim oluyor o ya neden gitmeye devam ettiniz bu salak kadına? Kadının en büyük düşmanı kadın işte yine kocanın yanında söylediklerine bak. Şikayet et o kadını zaten seni sağlığın konusunda bile yanlış yönlendirmiş ah benim elime bi geçse o var y a
Serap09 Derya_y pardonda tipinden ona ne kadın mı gitmeyin ona bende oksapar kullaniyordum aniden doğuma gittim bisey olmadı kanama yaşandı ama o artık doktorun görevi bnm durumum riskliydisende oda yokmuş bak şükür değiştir o doktoru onami kalmış kocanın seni bosamasi iğrenç insanlar ya doktor olmuş
Loveis Derya_y Peki neden doktor değişimi yapmıyorsun? Biraz da mobbing yapmasına sen el vermişsin. Ağzının payını verip bir daha gitmeyeceksin.
Kkardelenn1 Derya_y canım neden 30 haftaya gelene kadar saçma sapan sözlerini dinledin doktorunun daha önce keşke değişseydin doktorunu herkesin vicdanı yok maalesef sıkma canını bende hem tablet hem iğne olarak kullanıyorum kan sulandırıcı 27. Haftadayım doktorum 37 de bıraktıracak bir sorun olmadığı sürece doğumdan birkaç gün önce bırakmak yeterli oluyormuş zaten ani doğumlar için de son doktorun dediği gibi bu onların işi sen duanı et içini ferah tut inşallah zamanında sağlıklı bir doğumun olur 🥰
Derya_y Kkardelenn1 benim bugün gittiğim doktorum da coraspini 36. Haftada iğneyi ameliyattan bir gün önce bırakacağımızı söyledi, ani bir durumunda sorun oluşturmayacağını tedbirini zaten onların alacağını söyledi, ben de ferahladım
Aleffb Derya_y hamilelikte en önemlisi doktor güveni. Bu şartlarda 30.haftaya kadar nasıl dayandınız o insana . Hatta isterseniz şikayet bile edebilirsiniz .
anneolmakneguzel_ Derya_y manyağa bak. Bacım her doktor doktor değil. Bakın bazıları doktor ama insan değil. Büyütmeyin şunları. Asla kapısının önünden geçme. Terbiyesiz mahluk
Aydnkynk Derya_y doğumdan bi kaç gün önce iğne ve aspirini bırakacaktım sezeryan günü belliydi ama acil sezeryan a girdim anestezi doktoru doğum başlamadan önce bu tarz bilgileri alıp ona göre işlem yapıyo doğum sırasında da hep yanında oluyo zaten korkma yani
Derya_y Aydnkynk içim çok rahatladı, bugün görüştüğüm doktor da 36. haftaya kadar devam etmemi acil bir doğum durumu olursa bunun hiç sorun olmadığını söyledi.
tahamommy Derya_y sadece bi kaç satır okudum ve gerisine dayanamadım siz nasıl dayanıyorsunuz, acil değiştirin doktorunuzu yeni bir doktor için geç değil, bizi rahatlatması gerekiyor strese sokması değil
Derya_y tahamommy bugün itibariyle başka bir doktora başladım, çok rahat neşeli bir muayene oldu, çok rahatlattı beni
tahamommy Derya_y sevindim adınızı eskisinin dediği herşeyi unutun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 💓
Derya_y Busraakay_26 aslında fiziksel olarak rahat bir hamilelik geçiriyorum ama 30 haftadır tedirgindim hep