Derya_y Kubra001111 bugünden itibaren başka bir doktorla devam edeceğim zaten, güler yüze ve morale de ihtiyacım var bu süreçte çünkü
Sudee01 Derya_y bu nasıl doktor tipin kaymış kilo almışsın demek ne demek ya pozitif konuşacağı yerde doktorunu değiştir bence canım
Tini_minii Derya_y ben ilk gebeliğimde yüksek tansiyondan dolayı aspirin kullanıyordum ve kontrole diye gittim bebeğin suyu azalmış dendi ve acil sezeryana alındım ki aspirin de kullanıyordum 33+4 de doğum yaptım ayrıyetten 4 tane de miyom alındı o sırada tansiyon uyarısı yaptılar doktora tansiyon 9 5 diye ondan sonra kapatmak zorunda kaldı. Yani ben bir sorun yaşamadım kan takviyesi de yapmadılar.
Derya_y Tini_minii benim bugün tansiyon ölçümlerim yapıldı 12 8 çıktı, nst için 20 dakika sırt üstü uzandım 11 7 olmuş ona rağmen. Sanırım stres de çok düşürdü tansiyonumu, bugün rahat hissedince sorun yaşamadım mesela
Derya_y Alone o kadar içim rahatladı ki, bugün görüştüğüm doktorum da hiç korkma dedi. Hormonlar bir yandan korku bir yandan perişan olmuştum. Teşekkür ederim ❤️
58ee 32 de bıraktık aspirini 36 olduk iğneyle devam ediyoruz kullan deseydi kullanırdım orası ayrı ama bu doktorla bu haftaya kadar gelmenız çok iyi gerçekten iyi dayanmazsınız
Derya_y edabolukbasi3 dışarı bile çıkmıyorum asla görüntümden utandığım için, bir de zaten şiddetli panik atak hastasıyım çok zorlu geçti bu süreç
edabolukbasi3 Derya_y ne var aşkım görüntünde neden utanıyosun aaa saçmalama insan dünyaya getiriyorsun kolay mı tabikide vücudumuz değişecek yıpranacak saçlarımız porsuyacak suratımız sivilce dolacak ama dünyanın en mükemmel olayını gerçekleştiriyoruz sen bari kendini salma 🤍
Bumah Derya_y ya sen delimisin bende kilo aldım boyun tıfıl oldugu için basenlerime gitti ama bu geçiçi süreç doğumdan sonra herşey düzelicek şöyle düşün ne kadar insan var hamile kalmak isteyen kiloyu asla dert etmezler eminim ki Allahın bize armağanı diye düşünüyorum yüzüm hep lekelendi sivilce kustu rengim kaçık ama ben genede huzurluyum sende mutlu ol kendini kötü hissetme kendini bilmezleer yüzünden
Derya_y edabolukbasi3 bugün bi silkelendim, alışveriş falan yaptım hatta ilk defa, bundan sonrasını mutlu bir hamile ve anne adayı olarak geçirmek istiyorum artık. Sağ ol kuzum ❤️
edabolukbasi3 Derya_y he şöyle yaaa en başında yapman gereken şey buydu zaten böyle bir doktorun seni yıpratmasına neden izin verdin ki bundan sonraki sürecin güzel geçer inşallah unutma ki çok değerliyiz 🌺🤍
Bumah Derya_y o doktor mal mı acaba gidip onu şikayet edin terbiyesiz adam ağzının payını verseydınız keşke nasıl sinirlendim hadsiz adam ya bana öyle bişey diycek kıyameti koparırdım orda cahil işte takma kafana iyi ki değiştirmişsin doktorunu onu şikayet et
Derya_y Bumah bu hamilelik de benim mucizem aslında 38 yaşındayım, 2 düşük sonrası tutundu. İşte böyle bebek ölür, sen ölürsün vs gibi laflar, kilo eleştirileri yüzünden tadını çıkaramadım resmen
Borttee Zaten kendimizi mental olarak kötü hissettigimiz bir sureç bedenen ruhen degisiyoruz .ben kendimi çok çirkin hissediyorum her yerim et beni kilo aldım bel fitigim kusmam vs .ama şuan bunun geçici süreç olduğunu kabullendim eşim hep destekliyor çok güzelsin diyor.doktorun desteklemesi gerekirken köstek olması kötü travma yaşatmış resmen çok üzüldüm eşinin yanindada acaip rencide etmiş yaz cimere
Busraakay_26 Derya_y bu kadar lafa aşka o doktora gitmezdim neden kendine bir iyilik edip gitmedin ilk hamileliğim de tam 30 kilo aldım şekerim vardı suyum fazlaydı tansiyon düşüklüğüm vardı ama bir kere bile doktorum birley demedi ki devlet hastanesinde gittiğim bir doktor olmasına rağmen Her ne olursa olsun kaç kilo alırsan ya da ne sağlık sorunun olursa olsun seninle öyle konuşmaya hakkı yok bence şikayet et
Derya_y Busraakay_26 aslında fiziksel olarak rahat bir hamilelik geçiriyorum ama 30 haftadır tedirgindim hep