Derya_y Kkardelenn1 benim bugün gittiğim doktorum da coraspini 36. Haftada iğneyi ameliyattan bir gün önce bırakacağımızı söyledi, ani bir durumunda sorun oluşturmayacağını tedbirini zaten onların alacağını söyledi, ben de ferahladım
yasarceyda12 Derya_y birde 4 hamileliktede iğne kullanma nedeniniz neydi ve hap kaybınız mı var bşrde kaç kilo ile hamile kaldınız
Derya_y yasarceyda12 4 hamilelikte başka bir arkadaşımız kullanmış, ben şu an pıhtılaşma nedeniyle kullanıyorum corasprin ve oksaparı, bunun öncesinde iki kaybım var. 63 kilo ile hamile kaldım toplam 13 kilo aldım
canssam Derya_y aspirin zaten belli haftaya kadar kullanılıyor Oksapar da 32. haftadan sonra etkisi tartışılıyor yani bir etkisinin olup olmadığı net değil o yüzden korkmana gerek yok . Ama asıl konu bence doktorun tavrı. o nasıl doktor ya git şikayet et gerekli yere bunu çekmek zorunda değilsin. Şokum şu an.
canssam Derya_y senin erken doğum riskin yoksa zaten dert etmene gerek yok. Aspirini bırak diyosa bırak zaten oksapar da yetiyo.
Derya_y canssam bu gittiğim doktorum 38. haftada planlıyor doğumu, 36 haftaya kadar aspirine devam etmek istiyor, sanırım ki yaş faktörü sebebiyle daha uzun kullanıyorum.
10gamze Derya_y Benim doktorum erkek özel hastanede doğum yapıcam sezeryan doğum 75bin yapıyor canım der bana 🤣😂 muamelesi ona göre zaten iyi bir doktor senin on numara olsa ne olacak asla paramla rezil olmam birdaha gitmezdim