Merhabalar. Ben de geçen hafta 38+4 de kaybettim güzelim oğlumu. 23 nisanlar artık oğlumun ölüm günü aynı zamanda. Ciğerim yanıyor. Hiç bir sebep yoktu. Genetik olarak sıkıntı var mı bakılıyor şimdi. Bir tane de kızım var 22 aylık. Bir sıkıntı yaşamadık onda. Allah kimseye bu acıları yaşatmasın çok kötü bir durum. Ben 37.5 yaşındayım. Geç evlendim. 2.çocukla son diye düşünüyordu eşim. Oğlumu eve getircez diye beklerken morgda bıraktık. Ben tekrar hamile kalıp acısını dindirmek istiyorum, bakalım sıkıntımız yoksa tabi. Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin inşAllah.