GezenTavuk_2 geçmiş olsun amin
Benmde 2 sağlıklı doğumdan sonra oldu.
Bi kere boş gebelikti kürtaj oldum boş gebelikten 1,5 sene sonra hamile kaldım 14 haftalık kalbi durdu gerçekten çok zor oluyor bebeği görmek için insan hastaneye koşuyor bide diyorlar kalbi durmuş insan çok kötü oluyor Allah birdaha yaşatmasın hiç birimize inşallah