Alya05 bir tane sağlıklı doğumdan sonra başıma iki kere geldi diyebilirim ama zaten bir tanesini ne kesesini görmüştüm ne bebeğini görmüştüm randevuma yakın bir zamanda kaybettim onu düşük ile kızımdan sonra oluşan gebelikte kalp atışı durması nedeniyle ve gelişiminin durması nedeniyle bebeği kaybettim ben de kan pıhtılaşması varmış Ben bilmiyordum çünkü ilk gebeliğim de böyle bir sorunum yoktu Bir daha gebelik yaşarsam kan sulandırıcı iğne kullanacağım öyle söylediler Allah kimseyi yaşatmasın evlat acısını çok zor.