Hdjsjdjs dilekcorek21 ben 2. Gün sağıma dönüp yattım, düz yatınca kalkması inanılmaz zor oluyordu, zaten ilk kalkışta nefesim kesiliyodu resmen ayağa, doktora sordum tabi yatabilirmiyim diye
dilekcorek21 Hdjsjdjs ben dönerken sağa sola yatakta acı oluyor düz yatınca da kalkarken ağrı oluyor siz dönüp yatarken sağa ağrı acı oldu mu peki ben dönemiyorum
Hdjsjdjs dilekcorek21 tabikiii acı oluyor ama destek alarak birişerinden soluma yatıyodum kalkarkende destek alıyorum,, şuan tam 1 hafta oldu çok rahat hareket edebiliyorum, pansuman işimde bitti hatta , 1 hafta sonraya çok çok iyi olursun az sabır
dilekcorek21 Hdjsjdjs çok teşekkür ederim canım rahatladım gün geçtikçe zaten dediğin gibi hafiflet benimde 3. Günüm oldu bugün su geçirmez bantla duş alıcam 7. Günde pansuman bandajını cıkarcam
Hdjsjdjs dilekcorek21 aynen öyle,, ya doktor bandajdan sonra krem vs demişmiydi ben sormayı unutmuşumda bilgin var mı
dilekcorek21 Hdjsjdjs ben yazdım canım 7 gün sonra başla onu sürmeye dedi bana sen başlayabilirsin sürmeye
Serifekeles Hdjsjdjs 29+5 bende osman ökmene gidiyorum gerçekten işinin iyisi bir doktor ssvd adayıyım inşallah olur ☺️
dilekcorek21 Serifekeles gerçekten iyi bir doktor doğum korkum o sabah Osman beyi görene kadardı sabah ameliyatenede çok rahat ve pozitiftim muhabbetle geçti gönlünüzce olsun her şey 🙏🏻🌸
Serifekeles dilekcorek21 İnşallah canım teşekkür ederim. Sizede geçmiş olsun yaşı uzun olsun bebişinin🥰
dilekcorek21 Hdjsjdjs bir kaç kere şırınga ile enjekte ettim canım şimdi sağdıkça gelir gibi oldu emzirip doymadığını düşündüğümde önce memeyi ağzına verip yan taraftan şırınga ile bebege veriyorum meme reddi yapmasın diye gün geçtikçe çoğalır diyorlar bakalım sağmaya devam et dediler
Hdjsjdjs dilekcorek21 bende öyle yapıyordumda kontrole gidince sarılık çıktı bende hem emzirip hem mama veriyorum tam gelmedi daha süt