dilekcorek21 Hdjsjdjs olsun kurtuldun bak kucağında şimdi ne güzel darısı başıma inşallah 🙏🏻uzun sürmüyor dimi sezaryen nasıl bir his o anda kucağına uzatmalarıııı🥹😊
Hdjsjdjs dilekcorek21 kesinlikle uzun değil hazırlandıktan sonra doğum 20 dk anca sürüyor dikiş ağrısı oluyor yürürken vs zorlanıyon başlarda onun dışında her an kontrol ediyorlar ağrı kesici pansuman vs , hiç kasma kendini korkma 👶🏻
dilekcorek21 Hdjsjdjs ayyy çok teşekkür ederim canım içimi rahatlattın günlerdir düşünüyordum nasıl olacak diye 🙏🏻🌸 instagramın var mı
Hdjsjdjs dilekcorek21 insta kullanmıyorum ama aklıma takılan olursa sorabilirsin vakit buldukça cevap veririm🌺
Hdjsjdjs dilekcorek21 3 gün sonra ama eğer çok sıkışıyorsan de hastaneye ıkınma yani dikişlerden dolayı
dilekcorek21 Hdjsjdjs gaz çıkarabiliyorum da 2 gün oldu büyük tuvalete çıkamadım daha en olmadı dediğin gibi hastaneye söylerim ıkınmam canım çıkarana kadar sıvı mı beslendin
dilekcorek21 Hdjsjdjs güzel geçti sayılır korktuğum gibi değildi ama ne kadar da olsa bıçak ağrısı oluyor özellikle sabah kalktığımda düz yatıyorum yanlara dönemiyorım daha sen yanlara doğru dönüp yatabiliyor musun canım
Hdjsjdjs dilekcorek21 ben 2. Gün sağıma dönüp yattım, düz yatınca kalkması inanılmaz zor oluyordu, zaten ilk kalkışta nefesim kesiliyodu resmen ayağa, doktora sordum tabi yatabilirmiyim diye