Serifekeles Hdjsjdjs 29+5 bende osman ökmene gidiyorum gerçekten işinin iyisi bir doktor ssvd adayıyım inşallah olur ☺️
Bernacicek Hdjsjdjs merhabalar bende Medigüneşe gidiyorum da detaylıya gireceğim inşallah haftaya siz memnun kaldınız mı acaba
dilekcorek21 Hdjsjdjs 36+5 haftalığım canım Osman ökmen doktorum çokta memnunum kendisinden 😊 senin doktorun kim
dilekcorek21 Hdjsjdjs cumartesi günü gidicem sanırım o gün yapacak çatı muayenemi canım bide ben Ürtiker oldum vücudum berbat kaşıntı döküntü oldu gebelik alerjisiymiş tek çaresi doğum sanırım sezeryan olabilirim ama daha net değil büyük ihtimalle bu hafta yapar çatı muayenemi siz oldunuz mu 🙂?
Hdjsjdjs dilekcorek21 yok bende haftaya salı gideceğim o zaman yapıcağını söyledi,,, ilk çcouk mu sizin yani nasıl oluyor bilginiz varmı çatı muaynesi hakkında ,, bu arada çok geçmiş olsun🌺
dilekcorek21 Hdjsjdjs çok teşekkür ederim canım benimde ilk gebelik bundan önce bir düşüğüm oldu ilk defa yaptırıcam bende biraz korkuyorum gibi hatta 🤣 ama tabi yaptırıp eğer normale vücudum el verişliyse normal isterim tabiki kaşıntılar da dayanabilir hale gelirse çoğu yaptıran arkadaşım çok ağrısız ve kolay bir muayene olduğunu söylüyor cinsiyet ne bu arada sizin
dilekcorek21 Hdjsjdjs evet herkes memnun yengem sayesinde tanıştım bende onda doğum yaptı ve bir kaç arkadaşım daha gidiyor sağ Salim sağlıkl kucağımıza alalım inşallah😊🙏🏻🧿
Hdjsjdjs dilekcorek21 inşallah 😇 muaneye etken giderseniz çatı muaynesi nasıl oldu vs yorumunu bekliyorum
dilekcorek21 Hdjsjdjs canım ben gittim ama çatı muayenesi yapmadık o yüzden yazmadım alerji kaşıntı baya arttı pubb teşhisi konulmuştu ya her yerim kabarık ve kaşıntıdan duramıyorum 12 Mayıs pazartesi günü sezeryan oluyorum dayanamıyorum