Mrscakir Ts009 ben 3 ay önce doğum yaptım evet maleseff istediğim tarzda değildi ama güvenip o an süsletebileceğim biride yok etrafımda o yüzden mecbur tuttum ben hastanenin anlaşmalı organizasyoncusunu. Fotoğrafçı da hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı oluyor sadece 2 tane anlaşmalı var onuda tutmuştum ama çok hızlı bi doğum olunca yetişemedi 😬 benim eşimin indirimi var o yüzden 1600e muayene oluyorduk normalde kaçtı hatırlamıyorum ama yanlış olmasın 2200 olması lazım Muhabbet Hocaydı benim doktorum
Ts009 Mrscakir ya çok eskide kalmış olan süslemeler var onada verilen paraya yazık sırf bu yüzden hastaneden soğudum bari anlaşma yaptınız hastaneyle o zaman güncel organizasyonları takip etsinler bari 🤦🏻♀️ fotoğrafçısı iyi gayet güzel ama süsleme hiç sinmedi içime 🤷🏻♀️
Mrscakir Ts009 malesef öyle biz bu şekilde yapmıştık biz önceden anlaştığımız için daha uygundu şuan evet çok aşırı pahalı bu tarz için 😬
Seymaaa05 Ts009 Ben şubat ayında yaptırdım detaylı ultrason 5000 e yakın bi şey vermiştim şu an artmıştır renkli olarak ilk Reyhan hocadan aldım ben veriyor
Ts009 Seymaaa05 peki serdar kaya varmış birde onu biliyormusunuz acaba onun hakkındada çok olumlu yorum var merak ettim 🙄
Sedefdmrhan Ts009 ben detaylı ultrasonumu serdar hocaya yaptırdım çok iyi bir doktor çok memnun kaldım bebeğim kendini göstermiyordu kafası hep aşağıdaydı dönmesi için çok uğraştık olmadı normalde 30 dk sürüyormuş fakat benimle 1 saat ilgilendi ve sonuç aldık tavsiye ederim siz sormadan bütün bilgileri veriyor ekstra sorularınız olduğunda tatlı dilde yanıtlıyor tavsiyemdir
hilal_dere12 _haticeeee_ bende yazmayınca siz doğum basladı sandım🥹 hadi hayırla sağlıkla gelsin insalllah
_haticeeee_ Ts009 mecburen bende organizasyon firmasıyla anlaştım dışarıdan kesinlikle organizasyon kabul etmiyorlar. Benim kuzenimin firması var o yapacaktı bana ama müsade etmediler zorunlu kaldım tutmaya bu yüzden sinir oldum ama yapacak bir şey yok 😔 Doktorum Muhabbet Haliloğlu muayene ücreti 2200 tl ben Kuveyt Türk sağlam kartla ödeme yapıyorum 1907 TL ye düşüyor
Ts009 _haticeeee_ mega medipoldede aynı firmamı çalışıyor acaba🙄 kendileriylede konuştum sayfadaki süslemeler mevcut dediler gerçekten iki pleksi sütun balonlu arkalık kaç sene öncesinde kaldı İnsan para verince de değsin içine sinsin istiyor. İlk defa bir hastanede şart koşulduğunu gördüm 🤷🏻♀️
_haticeeee_ Ts009 şart koşma sebeplerini anlattılar ben insan haklarıyla görüşmüştüm zamanında çok sorun yaşamışlar doğum yaptıktan sonra organizasyon firmaları süsleri gelip toplamamışlar ve ya erkek olarak sürekli kata gir çık yapmışlar odaya hasta alacaklarmış hala odada bir önce ki hastanın süslemeleri mevcutmuş tek tek arayıp uğraşıyorlarmış hastalarla sonra kendi firmalarını kurmuşlar bu şekilde bilgi verdiler 😔
Fatmagulkg Necla Ülker takipliydim 2 hafta önce doğum yaptım. Çok memnundum doktorumdan güler yüzlü tatlı bir doktor. Ben sadece hastanenin yoğunluğundan çok memnun değildim aşırı sıra beklıyorduk ve biraz da hızlı oluyordu muayeneler.
Esmademir34 Fatmagulkg merhaba nst için ücret nedir acaba bende o hastneye gidiyorum unuttum gittigimde sormayi.
Ts009 _haticeeee_ medipolde herşeye bir kılıf uydurmuş diğer hastaneler nasıl yapıyorlar o zaman demekki halledilebilir bir şey buda 🤷🏻♀️ acaba ben kendim getiriyorum desem olur mu 😅
Efendininannesi Ts009 ben oda süslemesi yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası o yüzden sormadım doktor muayene ücreti 2335 lira
Adenmom_ Ts009 merhaba ben doğum yapalı 8 ay oldu ben de oranın organizasyonu ile anlaşmadım gereksiz pahalı eğer planlı bir doğum olsa idi kendim süsleyecektim ona karışamıyorlar ama suyum bittiği için acil doğuma alındım süsleme falan düşünemedim 🥰
Ts009 Adenmom_ benimde ilk doğumum öyle oldu o an aceleden bulduğum birini çağırdım üstğn körü yaptı ama aynı bu firmanın ki gibi balonlar ve stand 😅 o yüzden içimde kaldı bu sefer detaylıca bakmak istiyorum 🤭
Ts009 Mrscakir benim ilk oğlumdada bu tarzdı led ışıklar,balon, stand tabi 2022 yılıydı ama şuan güncel çok daha güzel olan konseptler var ve dediğiniz gibi öyle fiyatlar söylüyorlarki ben bunları kiralayıp kendim yaparım daha iyi 🤷🏻♀️