Ts009 ben 3 ay önce doğum yaptım evet maleseff istediğim tarzda değildi ama güvenip o an süsletebileceğim biride yok etrafımda o yüzden mecbur tuttum ben hastanenin anlaşmalı organizasyoncusunu. Fotoğrafçı da hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı oluyor sadece 2 tane anlaşmalı var onuda tutmuştum ama çok hızlı bi doğum olunca yetişemedi 😬 benim eşimin indirimi var o yüzden 1600e muayene oluyorduk normalde kaçtı hatırlamıyorum ama yanlış olmasın 2200 olması lazım Muhabbet Hocaydı benim doktorum