Ts009 Adenmom_ benimde ilk doğumum öyle oldu o an aceleden bulduğum birini çağırdım üstğn körü yaptı ama aynı bu firmanın ki gibi balonlar ve stand 😅 o yüzden içimde kaldı bu sefer detaylıca bakmak istiyorum 🤭
Ts009 Mrscakir benim ilk oğlumdada bu tarzdı led ışıklar,balon, stand tabi 2022 yılıydı ama şuan güncel çok daha güzel olan konseptler var ve dediğiniz gibi öyle fiyatlar söylüyorlarki ben bunları kiralayıp kendim yaparım daha iyi 🤷🏻♀️
_haticeeee_ hilal_dere12 ya bende size yazacaktım bugün unuttum :) bir gelişme yok hala aynı sadece dilim de ara sıra uyuşma oluyor bir tedirgin olmadım değil korktum ama sanırım son günler diye oluyor :(
Annegibi2006 Ben necla hocada yaptım doğumumu çok ilgili mükemmel bir doktor yine olsa yine ona giderim
hilal_dere12 _haticeeee_ yaa evet belki oda doğum yakındır diye oluyordur :) bende aynı yalancı sancılar devam ediyor ve bel ağrım var aşırı dereceke yürüyemez hale geldim. Çarsamba olan randevumu eşimin heyecaanı yüzünden yarına aldım. Yarın muayeneye gidicem çatı muayenesi olucam bakalım :)
_haticeeee_ hilal_dere12 eli o kadar hafif ki çatı muayenesi çok rahat geçiyor. Aynı ana denk gelirse doğumlarımız düşünmedim değil günümüz aynı ve bizimkilerin gelmeye pek niyeti yok gibi sevdiler galiba içeriyi 😅😍
emineecemmk Pinar59 Pinar59 diğerlerini bilemem ama Necla Ülker Allahım bu kadar tatlı, sakinleştiren kendini güvende hissettiren bir doktor daha tanımadım. İlk doğumum ani ve riskli oldu kendisi nöbetçiydi en büyük şansım diyebilirim. Ondan önce de Derya Kanzagüle gidiyordum o da mükemmel biri. Ama Necla hanım süreci öyle güzel yönetti ki tekrar hamileyim nasip olursa yine onda doğum yapacağım
hilal_dere12 _haticeeee_ ay hadi insallah benimde çatı muayenem rahat gecer :) Aynı güne denk gelirse doğumlarımız burdan haberleşelim :)
_haticeeee_ hilal_dere12 sakin ol derin derin nefes al ver saniyelik sürüyor inan ki biraz acı illa ki oluyor kolay değil tabi ki ama sakin kalınca o acıyı en aza indiriyoruz :)
hilal_dere12 _haticeeee_ ayy dediğiniz gibi yaptım nefes alıp verdim hiç acımadı sadece rahatsız edici. Açılmam hiç yokmus kapalı dedi haftaya pazartesi çağırdı beklemedeyiz suan için
Mrscakir erikarpuz evet sadece üstündeki hediyelikleri biz yaptık. Yani kolonya, çikolata ve anahtarlığı biz yaptık götürdük.