hilal_dere12 Pinar59 muhabbet haliloğluna gidiyorum memnunum. Sakin güler yüzlü sorularıma yanıt aldıgım uzman bir doktor
Efendininannesi Pinar59 bende muhabbet haliloğluna gidiyorum çok kibar ve nazik bir insan ne istesem soruyorum asla tersleme gibi bir durum yaşamadım tavsiye ederim
Ts009 hilal_dere12 _haticeeee_ littlechick Mrscakir betus2992 Efendininannesi Adenmom_ Seymaaa05 Merhabalar, hastane ile görüşme sağladığım zaman tek bir organizasyon firması ile çalıştıklarını söylediler lakin çokta beğenmedim süslemelerini. Bazıları dışarıdanda getiriyormuş memnun olmadıklarında sizler ne yapacaksınız acaba? Birde doktorlarınızın muayene ücreti nedir?
_haticeeee_ Bende Muhabbet Haliloğluna gidiyorum çok memnunum kendisinden telefondan sürekli ulaşabiliyorum sağolsun çok ilgili kendisi
kelebek38 _haticeeee_ Telefon numarası paylaşıyormu bende ona takipliyim gebelik henüz yok Merak ettim
betus2992 Asiye uzun. 13 ve 11 yaşlarında kızlarım var doğumumu o yaptırmıştı şimdi 3.bebeğim için de kendisine gidiyorum mükemmel bir doktor
_haticeeee_ hilal_dere12 amin cümlemiz inşallah. İki gündür yalancı sancım çok fazla arttı sizde durum nasıl 💕
hilal_dere12 _haticeeee_ anlık sancı girip cıkıyor ama aşırı değil bekliyorum düzenli girmesini 🥰 hurma pilates yürüyüş merdiven in cık bişeyler deniyorum kendimce🥲 ilk doğum olacak sizin?
_haticeeee_ hilal_dere12 benim de ilk doğumum merdiven in çık yapıyorum yürüyüş yapıyorum hurma tüketemiyorum dişlerim tek tek kırıldı gebeliğimde :)
hilal_dere12 _haticeeee_ yaa geçmiş olsun Hadi bakalım kim doğum yaparsa haber verelim birbirimize hayırla sağlıkla kucagımıza alalım insalllah🌸🥰
_haticeeee_ hilal_dere12 çatı muayenesi yaptı ve doğumun başlaması bebeğin gelmesi için uyarı verdi alttan sizin ne zaman kontörünüz :)
hilal_dere12 _haticeeee_ benimde 7 nisan çarsamba günü kontrolüm o zamana kadar doğurmazsam🥰 o zaman geldiğinde çatı muayenesi yaparız dedi Çatı muayenesinden ⅗ gün sonra genelde doğum baslıyormus diye duymustum
hilal_dere12 Esmademir34 nst evet ayrı bir ücreti var. Benim özel sağlık sigortam vardı ona ücret ödemedim tutarı bilmiyorum maalesef🥲