Nadiya07 aynen öyle bir his . O şok , nasıl yani yaaa sorusu sürekli kafada , o ellerini. Bomboş kalma hissi, yolun yarısında tek başına kalmış terk edilmiş hissi oluyor ama inanın size iyi gelen şeylere yönelin o kadar hafifliyor ki .. Rabbim veriyor her acının kolaylığını önce biraz o acıyı yaşamak gerek sonra yavaş yavaş hrrşeye alışıyor insan 🤍