Nadiya07 çok çok çok özür dileyerek yazıyorum, sizi asla kırmak üzmek istemiyorim ama , neden normal doğurdunuz, doktorlar size seçenek sundu mu, okuduğumdan beri göz yaşlarım durmadı, kendimi sizin yerinize koyuyorum da o halde bide normal doğurmak istemezdim , merak ettim çok özür dilerim