@“Kubra998”#p3681963Canım benim senin postunda senle bunu çok konuştuk ben de sana yazmıştım. Tıp fakültesi hastanelerinde genetik tıp diye bir bölüm var git orayı bul. Anlat durumunu kan felan alıyorlarmış herhalde eşinden ve de senden inceliyorlarmış sanırım.Bizim patoloji raporu cumartesi 18. 00 de açıklandı ama cuma günü doktora randevumuz var. Doktor’la ne konuşursam seni de bilgilendiririm. Benim de ciğerim yanıyor hatta bahsetmiştim senin postunda 1.5 hafta önceki perşembe gömmüştük oğlumu gidene kadar öptüm demiştim hatta. Allah bizlere sabır versin inşAllah, sağlıklı erkek evlatlar nasip etsin inşAllah.