Nadiya07 Merhaba başın sağ olsun acını tüm kalbimle hissediyorum. Bende 34. haftamda aynı şekilde 1 gün hareket etmemesi üzerine hastahaneye gittim ve muayene edildiğinde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. Acil Sezeryana alındım gebeliğim boyunca fetal DNA dahil tüm testlerim yapıldı ve bebeğimin gelişiminde hiç bir sorun yoktu.13 şubatta 34. Haftamın ilk günü doğdu ve toprağa verdim bebeğimi. Hiç görmedim görmemi ailem ve doktorum engelledi sezeryanlı olduğum içinde cenazesine bile gidemedim 1.5 ay sonra biraz kendimi toplayınca doğum anının fotograflarını istedim ve o fotograflarla tanıştım bebeğimle 2.5 ay oldu malesef acısı dinebilecek bir durum hiç değil yaşadığımız ama bu acıyla özlemle bir şekilde günlerini geçirmeyi öğrendim sanırım diyebilirim,belkide öğrenemedim bilemiyorum. Kelimeler yetersiz kalıyor… ilk başlarda bende 40ım çıkınca hemen tekrar anne olmak istiyordum ama daha sonra eşimle kendimize genetik test yaptırdık benim trambofili panelime bakıldı şu an sonuçları henüz çıkmadı ve ben bebeğime otopsi yaptırmayı kabul ettim hiç bir sebep olmadığı için görünürde bir neden aradım sanırım. Şu an tüm test sonuçları çıkınca 6-7 ay bittikten sonra yeni bir bebek için psikolojimi hazırlayabilceğimi düşünüyorum. İlk zamanlardaki gibi hemen düşünemiyorum. Psikolojik destekte alıyorum ilk zamandan beri hatta ilaçta kullanıyorum sizede tavsiye ederim çünkü yaşadığımız çok çok ağır bir yas ve travma biraz profesyonel destek sanada iyi gelebilir. En büyük duam allah yavrumun acısını unutturacak bir acı vermesin. Umarım biz melek anneleride sağ salim ,kolaylıkla, hayılı evlatlarımızı kucağımıza alırız 🤲🏻 Benim oğlum ilk bebeğimdi , tek evladımı toprağa verdim. Benimde dualarınıza ihtiyacım var. Allah’ım kucağımı boş bırakmasın🤲🏻 Bende tekrar bebek sahibi olmayı çok istiyorum. Ama öncelikle sağlıklı bir anne olmak istiyorum çünkü hala psikolojim çok ama çok bozuk inanılmaz bir panik atağım var 🥺 Allah yardımcımız olsun. Birde son zamanlarda denkmi geldi ama çok fazla aynı şeyi yaşayanı duymaya başladım algıda seçicilikmi bilmiyorum. Bazen aklım almıyor 🥺 Allah yardımcımız olsun