Nadiya07 başınız sağolsun çok üzüldüm aslında başlığa gitmemek için çok direndim ama açtım çünkü en büyük korkum bu. Peki daha öncesinde farklı bir şey hissetmiş miydiniz hareket dışında normalden farklı bir belirtiniz ağrınız oldu mu ve daha önceki haftalarda ikili tarama, detaylı ultrason fetal dna vs yaptırmış mıydınız çünkü haftası çok büyük ne sebep olmuş olabilir çok çok üzüldüm. Rabbim size sabır versin