Merhabalar arkadaşlar benim bir tanecik,nur yüzlü oğlumu, cennet kokulumu 38+4 de kalp durması sonucu kaybettim. Sadece yaklaşık 7 saat felan hareketlerini hissetmemiştim. Bunun da 2 saatinde uyumuştum. Belki de o zaman da hareket etmişti. Gittiğimde ilk nst de cihaz oğlumun kalbini kağıda yazmadı. Derinden ses geliyor kalp atışı var denildi. 4 kişi baktı gelip de. Sonra ultrasonda baktılar. Ekranı benden farklı bir tarafa çevirdiler. Söyleyin bir şey gördünüz sizler dedim.başladım ağlamaya. Kalp atışını derinden duyuyoruz dedikleri için kaka yapmış haydi sezeryana alacağız diyecekler sanıyordum. Doktor hanım ameliyatta gelip bakacak denildi. Meğerse benim melek yüzlünün kalbi durmuş. Hiç bir sebep yokken. Ne kordon dolanması, ne suyu azdı, ne de herhangi bir sebep.Gece 12 gibi yatışım yapıldı. Sabah 4 de fitil verdiler alttan. Ertesi gün 18.22 ye kadar kendi sancılarımı çekip doğurdum oğlumu. Allah kimseye böyle bir acı vermesin. Yalvarrım verin bana öpüp, koklayayım biriciğimi diye. Söz dediler temizleyip getirelim. Getirdiler bana oğlumu. Kızımdan 1000 kat daha güzeldi benim cennet kuşum. Babası, anneannesi, teyzesi ve ben sessizce ağladık. Öptü moğlumu, sarıldım. Her yerine baktım. Çok da güzeldi benim oğlum. Şimdi Hz. İbrahim’in yanında oynuyordur diye avutuyorum kendimi. Sadece genetik test istedik. Onda da oğlum tek parça kalıyor. Diğer türlü kesilip, biçilecekti benim miniğim.Otopsi gibi şeyler babası istemedi. Cenazesini teslim edilmesini bekliyoruz. 23 nisanlar artık bizim için oğlumun ölüm günü aynı zamanda. Doğumdan sonra doktor ultrasonla kist gibi bir şey gördü. Bebeği bu öldürür mü dedim. Hayır öldürmez dedi. 1 ay sonra kontrol var. Arkadaşlar sizlere sorum şu eğer genetik bir rahatsızlığımız yoksa hemen bebek denemelerine başlanılır mı? Lojusalıktan sonra hemen hamile kalmakta sıkıntı var mı? Tabi ki Yüce Rabbim nasip ederse yeniden.Bana dua edin lütfen.