Sule45 canım devlete bildiğim kadarı ile 34 itibari ile alırlar ama doktordan doktora değişiyor ben özel hastaneye gidiyorum doktor 30 hafta itibari ile her kontrole geldiğimde nst ye sokuyor tedbir amaçlı bebeğin kalp atışını haraketlerini görmek için ben 30 itibari ile giriyorum 33 üm suan