zeynep0202 Sule45 benim 34 haftalık doğumum olduğu için daha önce riskli gebelik sayılıyor bundan dolayı yaptı yoksa erkenmiş nst için öyle söyledi
Aysgl34 Nazemm bende devlete gıdıyorum 35 te nst ye gırdım bugünde gıttım 36.haftadayım yıne nst cekıldı her hafta çekileceksin dedı dr.