Ceiydda Sule45 kasılma var diye söylersen şikayetlerin vs varsa doktor daha erken bakiyo herhangi bi sorun yoksa 34te bakıyorlar genel.olarak
luna27 Sule45 Valla ben de anlamadım. Doktordan doktora fark var demek ki. Herhangi bir şikayetim de yoktu kasılma vs. Daha yeni yeni başladı şikayetlerim. Doktora söylememiştim yani. Yine de bi dahaki kontrolde NST’ye alacam dedi 🤷
Deleted33000 Sule45 30+3 üm bugün kontrolüm var iki gündür kasıklarımda ağrı ve baskı var bakalım nst alacak mı bende merak ediyorum
Eliffffkkkkkk feynnur ağrı sancı olunca sanırım benim henüz şiddetli ağrım sancım olmadı yalanci sancım bile çok fazla olmadi
Eliffffkkkkkk Sule45 evet bende öyle duydum Çarşamba kontrolum var bakacak mi merak ediyorum bir yandan dursun istiyorum bir yandan artık doğsun istiyorum
Sule45 Seymaaa05 bende ya ilk gebelik olunca bugün alınırım Nstye diye sevinmiştim merak ettiğim için 😂
Sule45 Eliffffkkkkkk bende öyle hem görmek istiyorum hem de sağlıklı zamanında olsun istiyorum 37yi geçirdikten sonra ne zaman isterse gelsin erken gelmesin diyorum artık 🥲