Hayat123 ben de erken test de çıkmadı ucuz test de silik çıkmıştı 😂 ben de şaşı mı bakıyorum dedim ama sanki üç çizgi var...imkanın varsa bi tane daha ucuz test alıp bidaha tekrarlasana. Ucuz pahalı çok farketmiyor. Hassaslıkları genelde aynı oluyor. Bence de var ama üç çizgi bi değişik geldi. Umarım vardır 🙏🏻 Hayırlı uğurlu olsun ☺️