Kumru82 cnm bnde 27 aralıkta oldum kürtajdan sonra sürekli lekelenmem vardı doktora gittim biraz daha zamanın var tam temizlenememişsin dedi sonra bnden Bi pıhtı gibi bir parça düştü lekelenmemde onla birlikte bitti kürtajdan 21 gün sonrada adet oldum sonra doktora gittim temizlenmişsin adetin bittikten sonra korunmayı bırakabilirsin dedi bitincede korunmadık cnm adet takvimine göre de yumurtladıgım günleri takip ettim