Hayat123 hayırlı olsun cnm var gebelik ama işte böyle erken testlerin bazı sıkıntıları var ben yaşadım kimyasal gebelik olabiliyor insan sevindiğinle kalıyor bence adetinin 2-3 gün geçmesini bekle normal ucuz testlerden yap onlar daha güvenilir çünkü onlarda pozitif görmek için baya yükselmiş olması gerekiyor.inşallah hayırlısıyla gelir bebiş 🙏❤️