Hayat123 Kızlar günaydın adet olmama tam 5 gün var dayanamayıp erken gebelik testi aldım belirtilerim de olunca var gibi mi [url=https://hizliresim.com/V9BXgr][img]https://i.hizliresim.com/V9BXgr.jpg[/img][/url]
AyEr Hayat123 hayırlı ugurlu olsun suan var ama en garantısı kan vermek saglıkla alın kucagınıza benımde boyleydı hatta sılıktı baya herkes yok dedı kan verdım cok sukur sımdı 19 haftalık oldık
Eymenata Hayat123 ayy evet benimde regl oncesi boyle silik cikmisti hamileymisim darisi basina en guvenilir kan testnde iyi bi deger cikmasi tabi
Dnzcngz Hayat123 Size umut vermek istemem ama benim de böyleydi. Hatta ben asla hamile olmadığımı düşünmüştüm. 3 gün sonra tekrar yapınca daha koyu çıktı çizgi öyle ikna oldum ☺️
Deletedmom344 Hayat123 Kuzum bence var. Kürtaj sonrası böyle güzel haberler ne kadar güzel ya Allah bana da nasip eder inşallah.🥰 Birkaç güne kanda ver kesinleşsin.😂
Hayat123 AyEr yaptım 5 dk içinde cıktı zaten Ayyy inş hamileyim dir adetim gecsin kan da verim sabırsızlıgımı giderdi hiç yoktan
Hayat123 AyEr yok cnm ilk bebegimi kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi atmadı bir kere adet gördüm zatende istiyorduk rabbim bu sefer veriri inş
AyEr Hayat123 benımde uc aylıkken öldü simdi 19 haftalıgım saglıkla alalım kucaklarımıza kımse evladıyla ımtıhan olmasın cok zor ❣️😔
Hayat123 AyEr öyle cnm cok geçmiş olsun en önemlisi hayırlısı olması saglıkla kucagımıza alırız inş 🙏🏼
CananENES Canım dırek gıdıp kan verebılırsın bor saatte sonuç çıkar değer yukseldıyse anlayabılırsın daha net olur benımde oyledı 😊ınsallah olur
Hayat123 CananENES cnm aslında bi nevi merakımı gidermek için yaptım 5 gün adeti bekleyemem diye biraz olsa dindirdi adetim bir gün gecsin kadın dogumcuma giderim ☺️
Hayat123 Deletedmom344 ya aslında ilk bebegimi ögrendigimde ki heycanım yok aslında ama büyük ihtimal korkuyorumdur hayırlısı inş 🙏🏼
Eminekazar Hayat123 bende günüme 15 gün varken böyleydi ertesi gün kan verdim gerçekten var olduğunu öğrendim. Hayırlısı olsun inşallah 😊😊
Eminekazar Hayat123 belki inanmazsınız ama ben rüyamda gördüm iki defa üst üste rüyamda gördüm hiç aklımda test yapmak yoktu zaten yeni evliyim diyodum iyikide yapmışım şuan 17+4 günlük hamileyim. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗🤗
melegiminannesi Hayırlı uğurlu olsun tatlım hemen özel bir hastaneye gidip kan ver mutlu habrri paylaş bizimle 😀 benimde adetime 5 gün kala test yapmıstım normal kaset test böyle cıkmıstı sonra inanmadım 2 gün sonra bidaha yaptım dahada koyulaştı bu sefer baska marka alıp tekrar yaptım 2 gün sonra yine aynı sonuc zaten adetim 2 gün gecmisti kana gittim 103.7 daha 3 bucuk 4 haftalık hamilesin demisti 2 gün sonra bidaha kana gittim 384 cıktı 3 gün sonra bidaha gidince 6546 cıktı 3 gün sonrada ulturasonda kuzumu gördüm yarında kalp atıslaronı dinlemeye gidicez rabbim gönlüne göre versin dikkat et ve şunu söyle icinden hep alan da verende rabbim icini ferah tut 😀
Hayat123 melegiminannesi hep öleydim cnm bir gün isyan etmedim rabbimde bekletmedi cok şükür inş bu sefer saglıklı kucagıma almayı nasip eder kan testi ile de kesinleştirince haberini de veririm ☺️
Hayat123 Eminekazar cnm aynı sekilde bende 10 gün vardı sürekli rüyamda bebek görüyorum hatta bebegimin kalp atışını rüyamda gördüm o kadar güzeldi ki gitiim 5 liralık testen aldım cıkmadı zaten erkendi galiba şimdi silik cıktı inş vardır 🙏🏼