ecemtmr ua bi test daha yapsana ama idrarın koyu olsun çok su içme. Ben de de aynısı olmuştu. Sabah yaptım çıkmadı sonra bütün gün dışardaydık akşam bi geldik hafif çizgi vardı...allah allah dedim bi test daha aldım ertesi gün hatta eczanedeki kız güldü yoktur stres yapma dedi. Ertesi gün yaptım yine aynısı oldu. Birdahaki gün bidaha yaptım 5 dk içinde silik çıktı. Sonra her gün yaptım 😂😂 koyulaşması hoşuma gidiyordu ve var olduğunu bilmek mutlu ediyordu. Bence fazla fazla al her gün yap. Ovulasyon testlerini tavsiye etmem, yanıltabiliyor. Hadi inşallah vardır 🙏🏻