Nihanak canim adetimden 1 hafta önce kan vermistim 0.7 çıkmıştı tam adet gunumdede cok silik çıktı post açmıştım resmini atip adetim gectikten 3 gun sonra adet oldum bikemiyorum belkide öyle olmus olabilir 3 aydir ilk gebeligimdede dusuk yasamistim ikizdi. Bakalim hayirlisi beklemedeyim 😊 bilgi icinde tesekkurlerr