ecemtmr ümitlendirmek istemem ama ertesi gün yeniden yap canım benimde öyle olmuştu 2.çizgi çok silikti dedim hamile değilim attım gitti sonra forumda geziyordum biri hamilemiyin diye sormuş çubuğu atmıştı ve çizgi benimki gibiydi ona herkes hamilesin yorumunu yapmıştı. Aradan 2 gün geçmişti bunları okurken hemen yeniden yaptım bu sefer çok daha belliydi ki adetim 5 gün fln gecikmişti