Merveeee Suzi 25 haftalık olduk biz 19 haftadan sonra çok net hissetmeye başladım şimdi zaten maşallah uyutmuyolar bile hareketten 🙈🙈
Merveeee Suzi çift yumurta ikiziyiz biz şimdişik bi kız bi oğlan gözüküyor bi sürpriz yapmazsa minnoşlar 🤗
SimgeAydn Bende Gaziantep’teyim. Akademi hastanesinde Arif Yılmaz beye gidiyorum çok memnunum. Şiddetle tavsiye ederim 😀🤗
Suzi Merveeee çok güzel ya bakalım bizimki ne olcak banada çift demişti ama henüz cinsiyetlerini bilmiyorum 😍
Nisaanne Ben de 20 haftalik hamileyim konukoglunda engin palaza gidiyorum. İkinci doktorum memnunum ama degistirmeyi dusunuyorum cunku konukoglunun dogum masraflari diger hastanelere gore cok fazla
Merveeee Nisaanne ne gibi masraflar bence en uygun ve temiz konukoğlu şu an daha temiz ve uygun bi yer var mı ki 🤔
Nisaanne Merveeee Gaziantepte diger hastanelerde dogum masrafi ortalama 900 lira filan ama konukoglunda 1500 lira
Pnrdrsn ikizannesiFilizkaradogan MomsE evet işte ondan sordum. Hemen bitince açık oluyormuş ta üstünden 5 gün geçince de ihtimal olabiliyor mu diye sordum ☺️