Bende Gaziantepteyim 34haftama kadar hatice ender soydinç’e gittim çok memnun olduğum bi doktordur sorunlu gebeliğimi ilaçsız ve full motive ile ilerletti doğum içinde esra özkaplana gittim çünkü medicalpark bana gereksiz paha geldi spinal sezaryen ile doğum yaptım çok şükür memnunda kaldım şuan 11 günlük bebişim 💕