ElaMirza [bilinmeyen] been gaziantepde oturuyorum cnm 9 haftalık hamileyim hayat hastanesi selda bahçeye gidiyorum
Nisaanne Merveeee Gaziantepte diger hastanelerde dogum masrafi ortalama 900 lira filan ama konukoglunda 1500 lira
Prenslerannesi Yeniannee ewt cnm hala emel hanıma gıdıyorum ben ilk dogumumuda onda yapmıstım ıkı sene önce cok cok memnunum
Yeniannee Bende aynı hastanede hamit beye gidiyorum da ne yemem ne içmem gerektiğini hic söyleniyor sadece ultrasonda boy kilo söylüyor fazla ilgili göremiyorum yani emel hanim da öyle mi
Prenslerannesi Yeniannee emel hanım gayet söyluyor hatta benm ilk oglumda suyum erken azalıyordu ev yapımı vişne recelini komposto yap iç falan demıstı onun üstüne bayaa iyi oldum ılgıside cok iyi
SeydaOz Yeter1254 ben memnunum şimdiye kadar ne sorduysam cevapladı daha küçük bebeğim ilk gebeliğim çok merak ettiğim şeyler oluyor gün içinde hastaneyi arayıp doktora soruyorum o da cevaplıyor.
Bbdd Susamtanesii doktorunuzdan hala memnun musunuz bende ona gitmeyi düşünüyorum tavsiy e eder misiniz