Annekuzusu06666 ay geçen konuşmuştuk sizinle idrar yolu enfeksiyonu için. Geçen dediğim 1 ay olmustur. Tekrarladı benim yine. Bu sefer çok sancılı geçirdim . Bi ilaç içiyorum 7 günlük cuma kontrolüm var. Haricinde çok şükür iyiyim ama bu enfeksiyon beni mahvetti diyebilirim
Siz nasılsınız