Annekuzusu06666 zaten başından beri hatta hamile olduğumu öğrenmeden öncesinde başladı kasık ve bel ağrım çok uzun bir süre devam etti. Sonra ara ara olmaya başladı. 8. Haftadan sonra göbek deliği etrafında ara ara başladı😂 kasık ağrısı sonra hep kesildi sadece 1-2 saat ayakta durayım felan belim ortadan ikiye ayrılırcasına hareket edemezcesine tutulur gibi ağrıyor 😂göbek deliği ağrısı da çok keskin olmaya başladı girince nefes bile alamıyorum hareket edemiyorum ama bir kaç dakika sürüyor 😅 iki haftadır oturamıyorum kuyruk sokumundan dolayı 😂16. Haftaya girdiğimde de 3 gün uyutmayacak ve asla dinmeyen utanmasam oturup ağlayacak şekilde alt karın ağrısı çektim zaman zaman bele ve vajinaya doğru yayılan hafta sonuna denk geldi canımda çok tatlı değil gazdır vs dedim ama geçmeyince dinmeyince hatta yatamıyordum bile ay çok kötüydü o😂 dedim bu en iyi ihtimalle enfeksiyon şiddetli enfesikyon da çok ağrı yaparmış ya da dedim bir şey oldu ne kadar kötü düşünmek istemesem de .. sonra her şey temiz ve yolunda çıktı büyüme ağrısıymış 1 haftada %20 büyüme olmuş senin 60 kg dan 72 kg çıkman gibi bir olay dedi ve şok oldum bu kadar ağrı büyüme kaynaklı mı diye 😂
Yani yıkılmadık ayaktayız öyle yatıp sızlanmıyorum ama çekmiyor da değilim 😂😂😂 yine buna da şükür şekerim🤲🏻🌸