Nargissos Annekuzusu06666 16+3 patates :) ama ben hayvan olarak ne olduğunu da görmeyi seviyorum bu hafta Kara Tavuk 😀😀😀
21Berra21 Annekuzusu06666 Bizde marul olduk 37. Haftamiza an itibari ile girdik doğuma 10 gün kaldı hayırlısıyla🏵️
Annekuzusu06666 21Berra21 sezeryan demi hayırlıca gelsin inşallah bizde o günleri görseydim hayırlısıyla bide niye kaçıncı haftada başlıyodukki
Ebruebos Annekuzusu06666 net bir hareket yok ama bir kıpırtı var ilk gebeliğim anlayamıyorum pek. Ama bir kaç haftaya olur hareketlenmeler bence.
Nargissos Annekuzusu06666 iyiyim çok şükür henüz hareketlerini hissetmediğim icin sürekli doktora ğidip nasıl olduğuna bakmak istiyorum onun dışında bir problemim yok siz nasılsınız :)