Anneolmakisteyenkedi Merhaba bende makat geliş bebekte kesiyi yan mı atıyorlar yoksa dik mi onu sormak istiyorum
rahsanpolat Merhaba bende insülün kullandım hamileliğimde doğum yapalı 5 gün oldu dozları yarı yarıya düşürdüler hastanede iyiydi ama evde bi düşüyor bi çok yükseliyor siz nasıl ilerlediniz acaba merak ediyorum
Pinarkorkmazer fatosf_22 tok karna ölçmedim çünkü direkt insüline başladılar 7 haftalıkken insülin kullandığımda 110 falandı
Pinarkorkmazer gezentianne ♥️♥️ bir soru sorup çıkacaktım Sarah uyandı gece ben de uykum gelmesin diye buradayım😂
Ervagulcan Pinarkorkmazer çok güzel yaa acı çekmişsiniz belli ama olsun Rabbim evlatlarımızın güzel günlerini göstersin
Pinarkorkmazer Ervagulcan evet valla belki bir hafta doğru düzgün hiç yemek bile yemedim yapamadığım için dışarıdaki yemekler de hep katı o yüzden yiyemedim ama aklıma bile gelmedi kızıma bakmaktan 😃
Ervagulcan Pinarkorkmazer Pinarkorkmazer Rabbim bundan sonra işinizi kolaylaştırsın darısı da bizim başımıza