Kızlar beni az çok bilirsiniz bir aydır buralarda yokum çünkü çok şükür meleğimle birlikteyim. Bugün tam 5 hafta oldu doğum yaptım. Şekerim çok yüksekti insülin yüksek dozda kullanıyordum 7 haftalık olduğumdan beri sabah 40 akşam 36 hatta bazen daha fazlaydı. aslında vajinal doğum yapacaktım ama bebeğin başı yukarıda olduğu için 38. Haftada sezaryen ile doğum yaptım. Bebeği elle çevirecekleri ama şekerim var diye riske atmadılar on gün hastanede kaldım kontrol amaçlı 38 hafta 0 günlükken doğum yaptım. Bebeğim şekerden etkilenmedi. Bunu yazmak istedim çünkü insüline karşı bazı anneler görüyorum platformda. Eğer şekeriniz yüksekse ve diyetle de kontrol edemiyorsanız insülin size de bebeğe de en faydalı ilaçtır ve lütfen ön yargılı olmayın. Eğer insülin kullanmasam bebeğim şekerden etkilenirdi çünkü ilk bebeğimde böyle oldu. Doğumdan sonra Yanımda kimse olmadığı için ilk bir hafta çok zorlandım hatta eşim de ilk üç günden sonra işe başladı ama yine de bebeğimin kokusu acılarımı dindiriyordu 😆 evde tek başıma ve bir melekle çok güzel zamanlar geçirdim. Allah herkese sağlıkla bebek nasip etsin. Annelik dünyanın en güzel duygusu ve isteyen herkesin tatması gereken bir duygu♥️