Ervagulcan Pinarkorkmazer Pinarkorkmazer Rabbim bundan sonra işinizi kolaylaştırsın darısı da bizim başımıza
fatosf_22 Pinarkorkmazer benim tok karna 140-150 çıkıyor ben insülin kullanmıyorum Dahiliyeye gitmedim sizce gitmem gerekiyor mu
Pinarkorkmazer fatosf_22 diyet yaparak mı çıkıyor diyet yapmadan mı ve eğer 140 150 ise sürekli dahiliyeye gidin çünkü sınırdasınız. Sabah açlık şekeri de çok önemli
Pinarkorkmazer fatosf_22 açlık şekeriniz iyi eğer sürekli şekerin 140 150 ise yemekten sonra biraz diyet yapın düşer.. beyaz undan yapılan gıdaları ve şekeri azaltın yemekte bolca et tavuk balık sebze yiyin pirinç yemeyin bulgur ise sınırlı yiyin düzelir inşallaj
fatosf_22 Pinarkorkmazer aslında çoğuna dikkat ediyorum ama bazen gerçekten canım yasak olan besinleri istiyor o zaman biraz bozuyorum diyeti 🫣