Sevvallo aslında eşi bütün geşmişti. Kontrolde bebeğin etrafında amniyotik bantlar var doğumdan sonra temizlensin demişti dr. Eğitim araştırmada da ne olur ne olmaz yapıyorlarmış. Sinir bozucu olan kısmı saten psikolojik olarak çöküntüdesin birde asistanlar yapıyor. Hepsi kötü değildir illa iyi yapan vardır onlarda böyle öğrenecek ama deneme tahtası da değiliz anestezisiz vs. Senin kalp durması özelde olursun doğum sonrası hafif sedasyonla yapabilirler. Benim canlı gebelik olduğu için süründüm eğitim araştırma da.