Sevvallo bende aynı şekilde 22 haftada suyun tamamen bitmesi sebebiyle beslenemedi kaybettim 4 saate bir alttan üstten suni sanci normal doğum şekilde acı aynı hatta daha beter çünkü hiç açılma olmadan sadece suni sancıyı veriyorlar daha sonra anestezi verip kürtaj içinde kalan pıhtıları ile bebeği sakın verme patalojiye çünkü parçalıyorlarmış ben aldım bebeği zaten doktorum da göz yumamam dedi sonuçta bir insan kocaman bebekti saçları kirpikleri herşeyi vardı şuan bir mezarı var