Sevvallo bende 24 haftalıkken kızımı kaybettim sebebi bilinmiyor ama kalbi durmuş doğal ölüm diye girildi kayıtlara sonrasında hemen kendi doktorum özeldeydi aradın iletişime geçtik ben geç olduğu için şehir hastanesinde acilde öğrendim kalp atışının olmadığını doktorum inanmadı gece hastane geldi çağırdı bizi gittik bide ben bakıcam dedi 3 değer baktı ama yok sonra bana hastane seçimi ve yapılıcak işlemi anlattı devlet hastanesinde direk kürtaj yapıp aldıklarını ve kürtajı anestezi olmadan yaptıklarını söyledi bende kızımın bi mezarı olsun onu parçalayarak almalarını istemedim çünkü artık küçük değildi 24 hafta pramütüre bebek oluyorlar yani özele kendi doktoruma yatış yaptık sabahı alttan üstten suni sancı verdiler 9 da 2 ye kadar 5 cm açılmam oldu aldılar iki ıkınmaya çıktı sonrasında ben artık dayanamadığım için çocuk doğduktan sonda kürtaj için anetsezi verdiler plesantasını çıkartmaya gücüm kalmamıştı doktorum yorulma dedi verdiler anesteziyi uyandığımda odadaydım herşey bitmişti kızım aşşağıda morgtaydı rabbim bir daha yaşatmasın kimseye de yaşatmasın ama canım yaşıcağın şeyler bunlar korkutmak istemem ama suni sancı resmen sancı yani kötü